Bangkok - Reisverslag uit Phra Khanong, Thailand van Joy Zwierenberg - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Phra Khanong, Thailand van Joy Zwierenberg - WaarBenJij.nu

Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Joy

12 November 2014 | Thailand, Phra Khanong

Hoi lieve allemaal, ik ben veilig aangekomen hoor! Ik ga heel stoer beginnen met een reisblog maar of ik het blijf bijhouden is nog even de vraag :) Vandaag hysterisch over m'n toeren afscheid genomen van iedereen op Schiphol en om 13:20 vertrokken naar Bangkok! Ik zat naast een toffe hippie gast die veel te veel wijn dronk tijdens de vlucht. Hij was al 30 (!) keer in Thailand geweest dus ik heb heerlijk uren kunnen luisteren naar verhalen over de mooiste plekjes en zijn avonturen. Zo moet ik van hem naar Pai, een klein dorpje in het noorden van Thailand waar ze legendarische techno feesten in de bergen geven. Pai it is dus :) Na een helse vlucht van 11 1/2 uur waarin ik 2 kerstfilms heb gekeken, een uur pacman heb gespeeld, smerig vliegtuig eten heb gegeten en niet heb kunnen slapen kwam ik eindelijk aan op het vliegveld van Bangkok! Natuurlijk liep ik precies naar de andere kant van het vliegveld voor m'n bagage dus ik had mezelf zwaar vertraagd. Gelukkig kon ik snel een taxi vinden. De man sprak geen woord Engels dus dat was een gezellig ritje. Na een uur ben ik dan eindelijk aangekomen in mijn super schattige hostel waar ik nu met een kop Thaise thee wacht tot mijn kamer vrij komt. De cultuurshock is aanwezig, het verkeer is een drama maar het weer is hier heerlijk, de mensen zijn lief en er zijn palmbomen dus man wat ben ik gelukkig!

  • 12 November 2014 - 10:29

    Kelly Scholte:

    Joy, wat leuk dat je een reisverslag bijhoudt!
    Ik ga je zeker volgen op al je avonturen! ;)
    Heel veel plezier in pai en alle andere mooie plaatsen die je gaat zien en hoop snel weer wat van je te lezen!

    Liefs,
    Kelly

  • 12 November 2014 - 10:46

    Pap:

    Super schat! leuk om te lezen en even voor de duidelijkheid.. dit blog blijf je gewoon bijhouden anders haal ik je weer op ;) xxx

  • 12 November 2014 - 10:47

    Cindy:

    Het avontuur is nu echt begonnen. Ben zo blij voor je. En een tikje jaloers Hihi.
    Xxx

  • 12 November 2014 - 10:52

    Helmi:

    Fijn dat je goed aangekomen bent en luister naar pap ( wat betreft je blog dan :-))
    Veel plezier,pop.xx

  • 12 November 2014 - 11:55

    Beau:

    Suuuper leuk Joy ! Wel bijhouden hoor !!
    Love you

  • 12 November 2014 - 12:00

    Mam:

    Zooo leuk om te lezen pop, love you zoooveel!! ♥♥♥♥

  • 12 November 2014 - 12:12

    Martijn :

    Leuk dit , super dat de vlucht en rit naar locatie goed is gegaan we houden je reisblog in de gaten

  • 12 November 2014 - 12:26

    Brian:

    Super gaaf en leuk om te lezen joy, zo voelt het voor iedereen toch alsof je er een beetje bent, heel veel succes en plezier! Bijhouden hoor! X

  • 12 November 2014 - 13:10

    Anneke:

    Leuk deze blog, Joy. Ik blijf je volgen hoor. Geniet in Pai en Bangkok. Kijk wel uit!!! Groetjes

  • 12 November 2014 - 13:41

    Fride:

    Leuk Joy, en je reisverslag moeten we toch echt kunnen blijven volgen! Nu lekker beginnen met je avonturen! Liefs Fride

  • 12 November 2014 - 13:57

    Linda :

    ja vreselijk he dat verkeer. Tip: als je leven je lief is neem dan nooit de tuctuc!!!!
    Als je het mooiste eiland wilt bezoeken ga dan naar ko chang (eiland van de olifant), dat is echt zoooo mooi.

  • 12 November 2014 - 14:20

    Henk Mohr:

    Hoi Joy, ik ben tot 00:41 (Ned. tijd) op gebleven om je vlucht te volgen en dat is gelukt. Hoop dat je het helemaal naar je zin zal hebben. Ik hou het kort anders ben je de hele dag bezig met appen. Maar om zo nu en dan wat van je te zien en te horen blijft geweldig natuurlijk. groetjes ook van Oma natuurlijk.

  • 12 November 2014 - 14:47

    Hèlen:


  • 12 November 2014 - 17:01

    B@sZz$3417:

    He Joy, heel veel plezier!
    K, bye.
    Bas Bot

  • 12 November 2014 - 20:18

    Mart :

    Hoi Joy,
    Fijn dat je een reisverslag bijhoudt.
    Zal het zeker volgen...
    Take care and Enjoy...
    Big Hug... Mart

  • 14 November 2014 - 18:28

    Joey:

    Vrouw!

    Wat heerlijk om te lezen dit. Je moet het inderdaad wel bijhouden, zo weten wij ook dat het goed met je gaat. Ik ben super TROTS op je en als iemand het kan ben jij het. Wel moet ik zeggen dat ik het lastig vind zo een mooi meisje alleen in het buitenland. Maar gelukkig is onze Joy niet op haar mondje gevallen. Ik geloof in jou en blijf lekker je heerlijke verhalen lezen. Denk aan je! Xx Je maatje Joey

Tags: Thailand, Bangkok

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phra Khanong

Backpack trip

-

Recente Reisverslagen:

27 November 2014

Pai & dag 1 Taipei

18 November 2014

First week!

12 November 2014

Bangkok
Joy

BANGKOK - TAIPEI - SYDNEY - AUCKLAND - LOS ANGELES

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 3461

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 13 Mei 2015

Backpack trip

Landen bezocht: