First week! - Reisverslag uit Phra Khanong, Thailand van Joy Zwierenberg - WaarBenJij.nu First week! - Reisverslag uit Phra Khanong, Thailand van Joy Zwierenberg - WaarBenJij.nu

First week!

Blijf op de hoogte en volg Joy

18 November 2014 | Thailand, Phra Khanong

Wow, ik zit al een week in Thailand! Time flies.. De eerste 4 dagen ben ik in Bangkok geweest. Geweldige stad, ik sliep in Khao San wat helemaal gekkenhuis was maar wel heel gezellig. In Bangkok heb ik een fietstocht gegaan, super indrukwekkend omdat je met een gids door alle straatjes gaat waar je als toerist nooit zal komen. Heftig maar wel heel gaaf om te zien hoe mensen in Bangkok leven. Verder heb ik natuurlijk miljoen tempels bezocht, de een nog mooier dan de ander! Thaise mensen zijn super lief. In elke tempel mocht ik mee doen met rituelen en mensen zijn trots op hun stad dus ze willen je alles vertellen en laten zien. Heel leuk is dat! In Bangkok heb ik hele leuke mensen ontmoet en goed gefeest. Na alle gekte in Bangkok heb ik de nachttrein gepakt naar Chiang Mai. De nachttrein op zich is al een heel avontuur! Ik zat achter een monnik die de hele weg (zo'n 14 uur) een puppy opschoot had die net zo zen leek als de monnik zelf. Ik had de nacht voor de reis 3 uurtjes geslapen dus ik had wel wat in te halen. Wat ik niet wist was dat het 's nachts ijskoud wordt in de trein! Gelukkig zat ik naast een heel lief Thais vrouwtje die haar sjaal aan me gaf als dekentje. Ik meen het, Thaise mensen zijn zo bizar lief! Na de reis ben ik samen met een vriend opzoek gegaan naar een lekker hostel en zijn we de stad wezen verkennen. Wat is Chiang Mai een verademing na Bangkok! Lekker rustig en een hele relaxede sfeer. Ook in Chiang Mai weer mega veel tempels bezocht en lekker geslenterd over de vele nachtmarkten. Heel veel leuke mensen ontmoet hier! Vandaag ben ik een jungle trekking wezen maken. Zo gaaf! Op olifanten rijden, zwemmen onder watervallen, wildwaterraften en diep de jungle in gelopen! (Oke ik moet eerlijk toegeven, ik heb niet op de olifanten gereden omdat ze zielig keken.. Ze werden niet super goed behandeld dus ik ben ze maar gaan voeren als een pussy..) hele toffe dag. Nu op ligkussens chillen op het terras van m'n hostel, plannen wat ik morgen ga doen. Reizen is ultieme vrijheid en wat is dat lekker! Ik denk dat ik nog 1 dag in Chiang Mai blijf en daarna de bus pak naar Pai. Foto's komen trouwens snel! Ze staan op m'n camera dus ik moet even naar een internetcafé om ze te uploaden maar elke dag heb ik het net even te druk.. Coming soon!

  • 18 November 2014 - 16:24

    Joey :

    Hoi Vrouw,

    Ben heel blij dat je daar niet eenzaam bent. Was ik ook niet bang voor, met zo iemand als jij. Vergeet niet om een thee huis te bezoeken, volgens mij staan ze daar ook echt om bekend. Geniet daar en denk aan je xx Joey

  • 18 November 2014 - 16:31

    Riet Zwierenberg:

    V hai joy wat maak jij een geweldige tijd mee. Veel zien veel leren en heel veel tempels. Geweldig. Natuutlijk had jij weer medelijden met de olifanten. Je ben toch wel een lekker ding .heel veel plezier nog verder en ne careful. En heel veel liefs van opa en oma.

  • 18 November 2014 - 16:44

    Pap:

    ik ben zo trots op jou :) heerlijk om te lezen pop! xx

  • 18 November 2014 - 18:42

    Martijn :

    Joy super dat het je het zo naar je zin heb en dat alles zo soepel tot nu toe verloopt ben benieuwt naar de foto's heb er al een paar van je moeder gezien .

    Gr.

  • 18 November 2014 - 18:50

    Helmi:

    Klinkt super,nichtje.
    Ik vind je super stoer.xxxx

  • 18 November 2014 - 19:21

    Anneke:

    Wat maak je een geweldige week al mee. Fantastisch!!Ik vind het leuk om jou zo te volgen en probeer het me allemaal voor de geest te halen. Van De Olifanten Kan Ik Het Me Voorstellen. Nog veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verslag.

  • 18 November 2014 - 23:08

    Mam:

    Mega trots op je en zooo blij dat je dit avontuur bent aangegaan, I love you pop!!

  • 19 November 2014 - 01:26

    Opa Henk:

    Hoi SuperJoy, ben zo blij weer wat van je te horen, worden goed op de hoogte gehouden, wat een avontuurlijk type ben je toch, had dit nooit van je verwacht, geniet met volle teugen, zijn in gedachte bij je.
    Opa en Oma Mohr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phra Khanong

Backpack trip

-

Recente Reisverslagen:

27 November 2014

Pai & dag 1 Taipei

18 November 2014

First week!

12 November 2014

Bangkok
Joy

BANGKOK - TAIPEI - SYDNEY - AUCKLAND - LOS ANGELES

Actief sinds 10 Nov. 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 3466

Voorgaande reizen:

11 November 2014 - 13 Mei 2015

Backpack trip

Landen bezocht: